Friday, March 02, 2007

Found a good home for the jawbreaker cardigan

I am glad that I have found a good home for the cardigan

- I have sent it of to Amber in Scotland. She will send me some Kureyon for
my afghan. Sounds like a perfect trade to me. She gets a warm and cozy
sweater, and I can knit on my afghan.
The generosity of knitters is amazing !

Ik heb een goede thuis gevonden voor mijn Jawbreaker vestje. Ik heb het verzonden naar Amber in Schotland, en zij stuurt me een beetje Kureyon voor mijn deken. Een perfecte ruil : zij krijgt een warme wollen/zijde/mohair trui voor het koude klimaat daar, en ik kan verder werken aan mijn lizard ridge. De vrijgevigheid van breisters is verbazingwekkend.


I also received some Kureyon from Lies - it's color 115, warm reds, browns, hot pink and a bit of bottle green.

Ik heb ondertussen ook wat Kureyon gekregen van Lies, in kleur 115 - warme schakeringen van rood, wat bruin, felroze en flessengroen.


I immediately casted on an knitted a square.Until I receive Kureyon from other sources, the lizard ridge afghan is on hold.

Ik heb er onmiddelijk een vierkantje mee gebreid. Totdat ik nog wat Kureyon ontvang van andere breisters, is de deken nu even niet aan de orde.

That's why I started Hanne Falkenbergs Ballerina. As I already explained in a previous post, I have switched colors from other HF kits. So I am knitting this in 'non-official' Ballerina colors, but still with Hanne Falkenberg yarn.

This blog will be quiet for some time. We have a big redoing of the floors in our livingroom. This weekend I'll have to empty the entire room - lots of work ! We'll have to spend 2 nights in a hotel, so I won't be able to blog. I plan to take the Ballerina coat with me - and hope to be knitting in between moving furniture.

Daarom ben ik maar aan Hanne Falkenberg's 'Ballerina' begonnen. Zoals ik al eerder op deze blog vermeldde, heb ik wol van 2 pakketten verwisseld. Ik brei deze Ballerina dus in 'niet-officiƫle' kleuren, maar wel nog met Hanne Falkenberg wol.

Het zal even stil zijn op deze blog. In onze woonkamer wordt de kurkvloer opgeschuurd en herlakt (4 lagen). Dit weekend moet de volledige kamer leeggehaald worden. We zullen ook 2 nachten in een hotel verblijven, dus dan kan ik niet bloggen. Ik neem als mijn breiproject de Ballerina mee, en hoop er veel vooruitgang mee te maken. Misschien kan ik zelfs nog wat breien tussen het inpakken door...

No comments: