Thursday, April 19, 2007

last lizard ridges squares !


These are the 2 last squares, both leftover squares. I have finished knitting 24 squares, and now I have to think about assembly and lay-out of this afghan. And what kind of border should I add ? I preferr a knitted one over the crocheted one in the pattern. In what color ? I wanted a 'manly' afghan, so I am thinking grey. Of course I have not enough suitable grey in my stash ! Decisions, decisions ...

Dit zijn de laatste 2 vierkantjes, alletwee van overschotjes gebreid. Ik heb nu 24 vierkantjes, en nu moet ik nadenken over hoe ik die aan elkaar zet, en in welke volgorde de verschillende vierkantjes komen. En wat voor een boord komt errond ? Ik vind een gebreide boord beter bij de deken passen, geen gehaakte zoals in het patroon. En in welke kleur ? Ik wou een stoere deken voor de mannen in huis, dus ik zou graag een mooie grijze boord breien. Natuurlijk heb ik niet genoeg grijs in mijn voorraadkast. Nog heel wat om mijn hoofd over te breken ...

No comments: