Sunday, November 23, 2008

bedankt voor de kletskousen!

Bedankt aan iedereen die mij kletskousen stuurde! Ondanks de krappe deadline heb ik (uit soms totaal onverwachte hoek) toch aardig wat respons gekregen. Chapeau! of in dit geval : chausettte!


Zelf gaf ik mijn Monkey sokken, en 4 kleine GSM-sokje(goede proefstukjes om de jo-jo hiel uit te proberen)


Frea en Ciska van de Nederlandse sokkenbreilijst zonden mij een groot paar en 3 kleine sokjes

Leen, José en Emanon via Ravelry zonden samen 2 grote paren, en 2 kleine sokjes


In mijn plaatselijke wolwinkel gaven Bea en Gerda me elk nog een paar zelfgebreide sokken.
't Is plezant om te merken dat ik een heel 'breinetwerk' heb, en andere breisters spontaan iets willen geven voor de Vlaamse jeugd.

En wie wil zien hoe de sokken gebruikt werden door de jeugdraad, klik hier

No comments: