Sunday, March 20, 2011

Mededelingenbord - notice board


Een paar korte mededelingen :
1) De workshop 'Brioche breien' van 5 februari is niet doorgegaan wegens te weinig inschrijvingen, maar is wel terug gepland op zaterdag 23 april. Wie geïnteresseerd is kan zich inschrijven bij 't Wolwinkeltje in Leuven, 016-22 75 48
2) op 1 en 2 april gaan de brei- en haakdagen door in Nieuwegein, Nederland. Het ziet er een interessant programma uit, een beurs met ook een uitgebreid workshop-aanbod. Ik ben ingeschreven voor 'true lace' op 1 april. Ik kijk er al naar uit. Nieuwegein is in de buurt van Utrecht, dus goed te doen vanuit België...

En de foto hierboven : toen ik googlede op 'mededelingenbord' kwam ik op een schitterende fotoreeks van het nationaal archief. Heel leuk om te bekijken!

Af few short announcements : the workshop 'brioche knitting' in my local is postponed to April 23th. It's still possible to enlist.
And another anouncement : there is a big fair/event in Holland, 'brei- en haakdagen' on Friday April 1st, and Saturday April 2d. They also have several workshops - I am going to enlist for 'true lace'. Living in Belgium means you don't have to travel far to get around in Europe...looking forward to this!

1 comment:

Line said...

Weer leuke dingen om naar uit te kijken, in Nieuwgein zullen we mekaar niet tegenkomen, want als ik ga is het op 2 april. Dinsdagavond op de SnB Maastricht wordt beslist of we gaan. Om alleen te gaan vind ik de trein een beetje duur in Nederland, dan blijft er bijna niets meer over om wol of boeken te kopen.