Sunday, May 27, 2012

opentuindagen

Ik woon midden in de stad op een appartement. Wie mijn blog geregeld leest, die ziet me vaak poseren voor een mooie groene achtergrond.  De foto's zijn in onze tuin genomen.
 In de winter ziet de tuin er zo uit.
 En in de herfst is het weer heel anders, maar altijd mooi.
De tuin ligt aan de achterkant van dit gebouw, ingesloten tussen 2 armen van de rivier de Dijle. Het gebouw heet dan ook 'Dijlemolens'. Het is een oud industrieel gebouw, graansilo's en watermolen.
Wie graag eens een kijkje komt nemen kan dat, want onze tuin wordt opengesteld voor de 'Opentuinendagen' van VELT, op zondag 3 juni. Meer info vind je hier. Buurman Fred is compostmeester en geeft een demonstratie. Ik heb Fred beloofd een beetje reclame te maken, hij steekt veel werk in het initatief van de opentuindagen en dan is het natuurlijk fijn als er wat mensen langskomen. 't Is ook een rustig, afgesloten plekje in de stad, de moeite om te ontdekken!

Just a short blogpost to announce the 'open garden days', an event in which our garden participates. So if you are in Leuven on June 3th, you are welcome to visit!


1 comment:

Anonymous said...

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie als bewoners een gemeenschappelijke tuin?! Ziet er mooi uit hoor. Ik hoop dat er veel mensen komen kijken op de open tuindagen.